kontaktfacebooktwitter
banner

Wrocław.pl na Platformie MIRAGE

W ramach twórczej współpracy z przedstawicielami Urzędu Miejskiego Wrocławia, w terminie i z sukcesem,  w oparciu o elastyczną Platformę MIRAGE został zaprojektowany i wdrożony nowy Portal Miasta Wrocławia (www.wroclaw.pl).

Bazą systemu jest MIRAGE CMS

W ocenie przedstawicieli Urzędu Miasta Wrocławia:

"... portal jest bardziej czytelny i przyjazny w swojej podstawowej roli, jaką jest dostarczanie wiadomości i informacji mieszkańcom, turystom, przedsiębiorcom, studentom oraz innym potencjalnym użytkownikom.

... Dla ułatwienia nawigacji, w panelu pod panoramą miasta, znajdują się odsyłacze do stron najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników. Aby sprawnie i intuicyjnie wyszukiwać interesujące treści wprowadzono narzędzia, dzięki którym każdy indywidualnie może ustawić własny wygląd strony (tzw. personalizacja strony) za pomocą zakładki u góry nad panoramą.

Dzięki narzędziom personalizacji możemy dodać nowe boksy, czy wyłączyć te, które nas nie interesują. Przeglądarka zapamięta wybrane przez nas ustawienia wyglądu strony. Warto również sprawdzać, czy pojawiły się nowe funkcje, które dodajemy w zakładce personalizuj (np. nowe boksy). Za pomocą filtrów (kolorowych zakładek - dla mieszkańca, dla przedsiębiorcy, dla turysty, dla studenta, e-urząd, dla mediów) ułatwimy sobie wyszukiwanie interesujących nas wiadomości, które są tematycznie posortowane. Każdy boks z wybraną zawartością możemy dowolnie przestawiać przeciągając w wybrane miejsce lub usunąć, aby był niewidoczny na stronie. ...."

W tym miejscu warto zauważyć, iż bazę Portalu Miasta Wrocławia stanowi MIRAGE CMS, który jest kluczowym elementem komponentu Portal Korporacyjny, wchodzącego w skład platformy MIRAGE.

Inne realizacje:

Platforma e-Learning w Banku Pocztowym

Certyfikacja pracowników za pomocą platformy e-learning, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze elementy wdrożenia w Banku Pocztowym. Współpraca z działem IT zaowocowała Portalem zintegrowanym z wewnętrznymi systemami Banku.

Bazą systemu jest Mirage E-learning / Mirage Knowledge Base

MIRAGE e-Learning w NETII

Platforma e-learning do szkoleń i egzaminów, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze aspekty wdrożenia w Netia S.A. Ścisła współpraca z prowadzącymi projekt po stronie Netii zaowocowała dopasowanym rozwiązaniem do wymogów Korporacji. Platforma umożliwia m. in. wydajne zarządzanie tysiącami dokumentów i sterowanie pracą redakcyjną poprzez zintegrowany workflow.

Bazą systemu jest MIRAGE E-learning / MIRAGE Knowledge Base

MIRAGE e-Commerce w Muzeum Chopina

Zrealizowany przez nas dedykowany System Sprzedaży Biletów w Muzeum Chopina w Warszawie jest integralną częścią nowatorskiej obsługi zwiedzających w jednym z najnowocześniejszych muzeów biograficznych w Europie.

Bazą systemu jest platforma MIRAGE e-Commerce.

Mirage e-Commerce dla operatora sieci ERA

Na zlecenie i we współpracy z Brand Support wdrożyliśmy sklep internetowy www.sklep.era.pl dla Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o. o. , operatora sieci Era. System wyposażony jest w zestaw funkcjonalności pozwalających na kompleksowe zarządzanie transakcjami, ofertami, magazynami, procesami obsługi reklamacji, zwrotów itp.

Bazą systemu jest MIRAGE e-Commerce.

Wrocław.pl na Platformie MIRAGE

W ramach twórczej współpracy z przedstawicielami Urzędu Miejskiego Wrocławia, w terminie i z sukcesem,  w oparciu o elastyczną Platformę MIRAGE został zaprojektowany i wdrożony nowy Portal Miasta Wrocławia (www.wroclaw.pl).

Bazą systemu jest MIRAGE CMS

WKS Śląsk Wrocław sprzedaje na platformie MIRAGE e-Commerce

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wiernych kibiców wrocławski klub sportowy WKS Śląsk Wrocław podjął decyzję o uruchomieniu sklepu internetowego z klubowymi gadżetami. Sklep zbudowany został w oparciu o elastyczną platformę MIRAGE e-Commerce.
Bazą systemu jest platforma MIRAGE e-Commerce.

« poprzednia stronaΛ do góryIT strona główna

Ostatnie wdrożenia

  • Platforma e-Learning w Banku Pocztowym

    Certyfikacja pracowników za pomocą platformy e-learning, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze elementy wdrożenia w Banku Pocztowym. Współpraca z działem IT zaowocowała Portalem zintegrowanym z wewnętrznymi systemami Banku.

    Bazą systemu jest Mirage E-learning / Mirage Knowledge Base
  • MIRAGE e-Learning w NETII

    Platforma e-learning do szkoleń i egzaminów, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze aspekty wdrożenia w Netia S.A. Ścisła współpraca z prowadzącymi projekt po stronie Netii zaowocowała dopasowanym rozwiązaniem do wymogów Korporacji. Platforma umożliwia m. in. wydajne zarządzanie tysiącami dokumentów i sterowanie pracą redakcyjną poprzez zintegrowany workflow.

    Bazą systemu jest MIRAGE E-learning / MIRAGE Knowledge Base
  • Wrocław.pl na Platformie MIRAGE

    W ramach twórczej współpracy z przedstawicielami Urzędu Miejskiego Wrocławia, w terminie i z sukcesem,  w oparciu o elastyczną Platformę MIRAGE został zaprojektowany i wdrożony nowy Portal Miasta Wrocławia (www.wroclaw.pl).

    Bazą systemu jest MIRAGE CMS