
Klienci o nas:
![]() |
Netia SA podjęła współpracę z firmą CMSMirage Sp. z o.o. wybierając spośród kilku ofert wykonania serwisu korporacyjnego. Celem współpracy było wdrożenie systemu CMS oraz e-Learning ściśle dostosowanego do specyfiki organizacji, spełniającego rolę jednolitej i bezpiecznej bazy wiedzy i dokumentów, wspólnego dla pracowników źródła informacji, platformy organizującej społeczność firmy oraz wspierającej szkolenia i rozwój pracowników. W trakcie wdrożenia, eksploatacji oraz późniejszego rozwoju systemu, CMSMirage dała się wielokrotnie poznać jako rzetelny partner technologiczny spełniający najwyższe standardy. Oprócz dbałości o jakość produktu i możliwie krótki czas realizacji zadań, na uwagę zasługuje również elastyczne podejście do potrzeb Klienta oraz twórcza współpraca dla wypracowania optymalnego rozwiązania. Renata Filipek-Baryłowska |
![]() |
Wiedza i doświadczenie firmy
CMSMirage sprawiły, że wdrożenie zintegrowanej platformy e-Learning,
Bazy Wiedzy oraz Portalu Sprzedażowego dostosowanych do potrzeb Banku
Pocztowego SA zakończyło się pełnym sukcesem.
Współpraca przy wdrożeniu przebiegała sprawnie i cechowała się wysokim poziomem merytorycznym oraz daleko posuniętą elastycznością. Doświadczenie i wyskoki poziom umiejętności prezentowanych przez pracowników CMSMirage oraz stabilnie działające rozwiązania pozwalają mi z całkowitym przekonaniem polecić firmę nie tylko jako dobrego producenta, ale również partnera przy kompleksowym wdrożeniu rozwiązań informatycznych. Marek Smykiewicz |
Więcej informacji?
Ostatnie wdrożenia
Platforma e-Learning w Banku Pocztowym
Certyfikacja pracowników za pomocą platformy e-learning, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze elementy wdrożenia w Banku Pocztowym. Współpraca z działem IT zaowocowała Portalem zintegrowanym z wewnętrznymi systemami Banku.
Bazą systemu jest Mirage E-learning / Mirage Knowledge BaseMIRAGE e-Learning w NETII
Platforma e-learning do szkoleń i egzaminów, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze aspekty wdrożenia w Netia S.A. Ścisła współpraca z prowadzącymi projekt po stronie Netii zaowocowała dopasowanym rozwiązaniem do wymogów Korporacji. Platforma umożliwia m. in. wydajne zarządzanie tysiącami dokumentów i sterowanie pracą redakcyjną poprzez zintegrowany workflow.
Bazą systemu jest MIRAGE E-learning / MIRAGE Knowledge BaseMIRAGE e-Commerce w Muzeum Chopina
Zrealizowany przez nas dedykowany System Sprzedaży Biletów w Muzeum Chopina w Warszawie jest integralną częścią nowatorskiej obsługi zwiedzających w jednym z najnowocześniejszych muzeów biograficznych w Europie.
Bazą systemu jest platforma MIRAGE e-Commerce.Mirage e-Commerce dla operatora sieci ERA
Na zlecenie i we współpracy z Brand Support wdrożyliśmy sklep internetowy www.sklep.era.pl dla Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o. o. , operatora sieci Era. System wyposażony jest w zestaw funkcjonalności pozwalających na kompleksowe zarządzanie transakcjami, ofertami, magazynami, procesami obsługi reklamacji, zwrotów itp.
Bazą systemu jest MIRAGE e-Commerce.Wrocław.pl na Platformie MIRAGE
W ramach twórczej współpracy z przedstawicielami Urzędu Miejskiego Wrocławia, w terminie i z sukcesem, w oparciu o elastyczną Platformę MIRAGE został zaprojektowany i wdrożony nowy Portal Miasta Wrocławia (www.wroclaw.pl).
Bazą systemu jest MIRAGE CMS