kontaktfacebooktwitter
banner

Handel i dystrybucja

Firmy handlowe i dystrybucyjne to organizacje, w których szczególny nacisk kładzie się na proces sprzedaży (czas upływający od prezentacji oferty do finalizacji zakupu), kompetencje personelu w zakresie prezentowanej oferty, relacje z klientami i partnerami we wszystkich kanałach dystrybucji oraz bezpieczeństwo danych klientów. Sukces firmy handlowo-dystrybucyjnej w dużej mierze zależy od poziomu kosztów pozyskania nowych i utrzymania bieżących klientów (materiały promocyjne, wizyty sprzedażowe oraz serwisowe).

W dobie nowych technologii szczególnego znaczenia nabiera czas reakcji na zdarzenia zachodzące na rynku (szanse oraz zagrożenia). Aby zapewnić możliwie krótki czas odpowiedzi, istotna jest szybkość przekazania informacji oraz przeszkolenia odpowiednich pracowników.

Dlatego też z punktu widzenia firm handlowo-dystrybucyjnych na szczególną uwagę zasługują następujące cechy naszych rozwiązań:

image

              MIRAGE e-learning:

  • Możliwość budowy programu szkoleń produktowych dla klientów  oraz partnerów w formie e-learning,
  • Centralna baza wiedzy oraz repozytorium dokumentów,
  • Możliwość kształcenia przedstawicieli handlowych bez konieczności odrywania ich od zajęć sprzedażowych,
  • Interaktywna komunikacja audio-wideo z  wykorzystaniem whiteboard,
  • Elastyczny system nadawania uprawnień dostępu do dowolnych zasobów platformy,
  • Ocena kompetencji personelu w oparciu o wyniki szkoleń,
  • Intuicyjne narzędzie budowy ankiet i prezentacji handlowych online,
  • Natychmiastowe podjęcie działań w stosunku do zagrożeń lub szans pojawiających się na rynku oraz możliwość weryfikacji zrozumienia przekazu,
  • Rekrutacja pracowników w oparciu o testy kompetencyjne online
image

            MIRAGE e-Commerce:

  • Łatwa obsługa dużych kanałów sprzedaży,
  • Zaawansowane mechanizmy wspierania marketingu relacji, takie jak kontekstowy dobór ofert, tracking behawioralny, mechanizmy współtworzenia i zarządzania ofertą przez Klientów sklepu,
  • Możliwość integracji z tradycyjnymi strukturami przedsiębiorstwa, takimi jak logistyka, call-center, kontroling, księgowość itp.),
  • Elastyczny system konfigurowania dostępu do danych,
  • Możliwość aktualizacji i rozbudowywania mapy każdego procesu,
  • Możliwość integracji różnych działów firmy, dostawców, podwykonawców lub pracowników w procesach,
  • Możliwość integracji z dowolnym systemem ERP lub CRM.
image

            Flota MIRAGE:

  • Monitoring zużytego paliwa w czasie rzeczywistym,
  • Lokalizacja pojazdów służbowych,
  • Monitoring historii przebytych tras,
  • System rezerwacji pojazdów służbowych,
  • Wbudowany moduł zarządzanie relacjami z klientami,
  • Zarządzanie delegacjami,
  • Integracja z  dowolnym systemem ERP
« poprzednia stronaΛ do góryIT strona główna

Ostatnie wdrożenia

  • MIRAGE e-Commerce w Muzeum Chopina

    Zrealizowany przez nas dedykowany System Sprzedaży Biletów w Muzeum Chopina w Warszawie jest integralną częścią nowatorskiej obsługi zwiedzających w jednym z najnowocześniejszych muzeów biograficznych w Europie.

    Bazą systemu jest platforma MIRAGE e-Commerce.
  • Mirage e-Commerce dla operatora sieci ERA

    Na zlecenie i we współpracy z Brand Support wdrożyliśmy sklep internetowy www.sklep.era.pl dla Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o. o. , operatora sieci Era. System wyposażony jest w zestaw funkcjonalności pozwalających na kompleksowe zarządzanie transakcjami, ofertami, magazynami, procesami obsługi reklamacji, zwrotów itp.

    Bazą systemu jest MIRAGE e-Commerce.
  • WKS Śląsk Wrocław sprzedaje na platformie MIRAGE e-Commerce

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wiernych kibiców wrocławski klub sportowy WKS Śląsk Wrocław podjął decyzję o uruchomieniu sklepu internetowego z klubowymi gadżetami. Sklep zbudowany został w oparciu o elastyczną platformę MIRAGE e-Commerce.
    Bazą systemu jest platforma MIRAGE e-Commerce.