kontaktfacebooktwitter
banner

Telekomunikacja

Firmy świadczące usługi w obszarze telekomunikacji to organizacje, w których szczególne znaczenie odgrywa wiedza, doświadczenie i kompetencje pracowników, poziom obsługi klienta oraz szybki dostęp do repozytorium standardowej dokumentacji. Istotnym elementem jest również komunikacja wewnętrzna oraz  obiegu dokumentów.

Charakterystyka produktów sprawia, zaś że jednym z podstawowych kanałów prezentacji oferty i sprzedaży jest Internet. Aby osiągnąć sukces na tym polu konieczne jest wykorzystanie elastycznych narzędzi, umożliwiających szybką zmianę zawartości oferty oraz dopasowanie jej do indywidualnego użytkownika.

Dlatego też z punktu widzenia firm telekomunikacyjnych na szczególną uwagę zasługują następujące cechy naszych rozwiązań:

image

              MIRAGE e-learning:

  • Centralna baza wiedzy oraz repozytorium dokumentów,
  • Elastyczny mechanizm obiegu dokumentów (workflow),
  • Elastyczny system uprawnień dostępu do dowolnego dokumentu w systemie,
  • Budowa szkoleń, testów i egzaminów z wykorzystaniem wbudowanych jak i zewnętrznych narzędzi,
  • Import dowolnych szkoleń zewnętrznych przygotowanych w standardzie SCORM,
  • Ocena kompetencji pracownika w oparciu o wyniki szkoleń,
  • Możliwość oceny pracownika metodą 360,
  • Ocena poziomu obsługi klienta w oparciu o przygotowane slajdy,
  • Integracja z dowolnym system wspomagającym zarządzanie zasobami ludzkimi oraz CRM
image

            MIRAGE e-Commerce:

  • Łatwa obsługa dużych kanałów sprzedaży,
  • Zaawansowane mechanizmy wspierania marketingu relacji, takie jak kontekstowy dobór ofert, tracking behawioralny, mechanizmy współtworzenia i zarządzania ofertą przez Klientów sklepu,
  • Możliwość integracji z tradycyjnymi strukturami przedsiębiorstwa, takimi jak logistyka, call-center, kontroling, księgowość itp.),
  • Elastyczny system konfigurowania dostępu do danych,
  • Możliwość aktualizacji i rozbudowywania mapy każdego procesu,
  • Możliwość integracji różnych działów firmy, dostawców, podwykonawców lub pracowników w procesach,
  • Możliwość integracji z dowolnym systemem ERP lub CRM.
image

            Flota MIRAGE:

  • Monitoring zużytego paliwa w czasie rzeczywistym,
  • Lokalizacja pojazdów służbowych w czasie rzeczywistym,
  • Monitoring historii przebytych tras,
  • System rezerwacji pojazdów służbowych,
  • Ewidencja wyposażenia pojazdów oraz planowanie okresowych działań,
  • Wbudowany moduł zarządzanie relacjami z klientami,
  • Zarządzanie delegacjami,
  • Integracja z  dowolnym systemem ERP
« poprzednia stronaΛ do góryIT strona główna

Ostatnie wdrożenia

  • Platforma e-Learning w Banku Pocztowym

    Certyfikacja pracowników za pomocą platformy e-learning, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze elementy wdrożenia w Banku Pocztowym. Współpraca z działem IT zaowocowała Portalem zintegrowanym z wewnętrznymi systemami Banku.

    Bazą systemu jest Mirage E-learning / Mirage Knowledge Base
  • MIRAGE e-Learning w NETII

    Platforma e-learning do szkoleń i egzaminów, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze aspekty wdrożenia w Netia S.A. Ścisła współpraca z prowadzącymi projekt po stronie Netii zaowocowała dopasowanym rozwiązaniem do wymogów Korporacji. Platforma umożliwia m. in. wydajne zarządzanie tysiącami dokumentów i sterowanie pracą redakcyjną poprzez zintegrowany workflow.

    Bazą systemu jest MIRAGE E-learning / MIRAGE Knowledge Base
  • MIRAGE e-Commerce w Muzeum Chopina

    Zrealizowany przez nas dedykowany System Sprzedaży Biletów w Muzeum Chopina w Warszawie jest integralną częścią nowatorskiej obsługi zwiedzających w jednym z najnowocześniejszych muzeów biograficznych w Europie.

    Bazą systemu jest platforma MIRAGE e-Commerce.
  • Mirage e-Commerce dla operatora sieci ERA

    Na zlecenie i we współpracy z Brand Support wdrożyliśmy sklep internetowy www.sklep.era.pl dla Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o. o. , operatora sieci Era. System wyposażony jest w zestaw funkcjonalności pozwalających na kompleksowe zarządzanie transakcjami, ofertami, magazynami, procesami obsługi reklamacji, zwrotów itp.

    Bazą systemu jest MIRAGE e-Commerce.
  • Wrocław.pl na Platformie MIRAGE

    W ramach twórczej współpracy z przedstawicielami Urzędu Miejskiego Wrocławia, w terminie i z sukcesem,  w oparciu o elastyczną Platformę MIRAGE został zaprojektowany i wdrożony nowy Portal Miasta Wrocławia (www.wroclaw.pl).

    Bazą systemu jest MIRAGE CMS