kontaktfacebooktwitter
banner

E-LEARNING

E-learning to komponent, który odpowiada za kompleksowe przeprowadzanie kursów i szkoleń. Korzystając z tego narzędzia pracownicy firmy, z poziomu indywidualnego konta, mają dostęp do materiałów szkoleniowych, lekcji i spersonalizowanych ze względu na poziom zajmowany w strukturze, egzaminów. Mogą także przejrzeć katalog szkoleń, a także sprawdzić osiągnięte przez siebie wyniki.

Dostęp do wszystkich materiałów mają wyłącznie zalogowani użytkownicy. Moduły, które są dla nich dostępne to:

  • plan szkoleń i kursów
  • wyniki osiągnięte przez pracownika w poprzednich kursach
  • katalog dostępnych szkoleń

Każdy użytkownik może zgłosić swój udział w wybranym szkoleniu, a później odebrać stosowny certyfikat jego ukończenia (drogą elektroniczną lub tradycyjnie).

Szczególnym modułem wzbogacającym platformę e-learning są wideokonferencje. Funkcja ta umożliwia interaktywną komunikację audiowizualną pomiędzy uczestnikami kursu m.in. dzięki takim narzędziom jak pokaz slajdów, whiteboard, czy prezentacja pulpitu komputera. Wystarczy do tego wyłącznie posiadanie kamery internetowej i mikrofonu.

Szkolenia, egzaminy i testy budowane są ze slajdów. Każdy slajd tworzony jest w bardzo prosty, intuicyjny sposób na podstawie jednego z dostępnych szablonów. Osoba przechodząca kurs lub rozwiązująca test otwiera kolejne slajdy, na których znajdują się teksty szkoleniowe lub zadania do wykonania.

Moduł budowy szkoleń znajduje się w panelu administracyjnym portalu, do którego dostęp posiadają osoby z odpowiednim poziomem uprawnień.

Baza szkoleń  może zostać zasilona również zewnętrznymi szkoleniami przygotowanymi w dowolnym narzędzie, w standardzie SCORM.

Więcej szczegółów dotyczących e-learningu i innych komponentów Mirage e-learning znaleźć można w materiale w postaci PDF – kliknij tutaj.

« poprzednia stronaΛ do góryIT strona główna

Ostatnie wdrożenia

  • Platforma e-Learning w Banku Pocztowym

    Certyfikacja pracowników za pomocą platformy e-learning, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze elementy wdrożenia w Banku Pocztowym. Współpraca z działem IT zaowocowała Portalem zintegrowanym z wewnętrznymi systemami Banku.

    Bazą systemu jest Mirage E-learning / Mirage Knowledge Base
  • MIRAGE e-Learning w NETII

    Platforma e-learning do szkoleń i egzaminów, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze aspekty wdrożenia w Netia S.A. Ścisła współpraca z prowadzącymi projekt po stronie Netii zaowocowała dopasowanym rozwiązaniem do wymogów Korporacji. Platforma umożliwia m. in. wydajne zarządzanie tysiącami dokumentów i sterowanie pracą redakcyjną poprzez zintegrowany workflow.

    Bazą systemu jest MIRAGE E-learning / MIRAGE Knowledge Base
  • Wrocław.pl na Platformie MIRAGE

    W ramach twórczej współpracy z przedstawicielami Urzędu Miejskiego Wrocławia, w terminie i z sukcesem,  w oparciu o elastyczną Platformę MIRAGE został zaprojektowany i wdrożony nowy Portal Miasta Wrocławia (www.wroclaw.pl).

    Bazą systemu jest MIRAGE CMS