
BAZA WIEDZY
Baza wiedzy stanowi rejestr problemów zgłaszanych przez klientów firmy bądź jej pracowników oraz zapis procedur ich rozwiązywania. Wykorzystanie mechanizmów oceny dokumentów, FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania), czy też systemu tagowania (dodawania słów kluczowych) pozwala na gromadzenie wiedzy korporacyjnej w jednym, skatalogowanym i ogólnie dostępnym miejscu.
Istotną funkcją bazie wiedzy jest możliwość łączenia ze sobą dokumentów na podstawie relacji. Oznacza to, na przykład że ze strony informującej o produkcie X można przenieść użytkownika do informacji o promocji dla produktu X.
Kolejną przydatną funkcją bazy wiedzy są okólniki. Funkcja ta umożliwia oznaczenie dokumentów opublikowanych w bazie wiedzy, z którymi użytkownik musi się zapoznać, aby kontynuować pracę na platformie Mirage e-learning.
Jest to szczególnie przydatne podczas wprowadzania istotnych zmian w firmie. Obowiązek zapoznania się danym okólnikiem może dotyczyć wszystkich użytkowników systemu, bądź wybranej ich grupy.
Więcej szczegółów dotyczących bazy wiedzy i innych komponentów Mirage e-learning znaleźć można w materiale w postaci PDF – kliknij tutaj.
Więcej informacji?
e-Learning korzyści:
- Niski koszt realizacji szkoleń
- Brak dezorganizacji pracy firm
- Monitoring postępu przyswajania wiedzy w czasie rzeczywistym
- Nieograniczona liczba jednoczesnych uczestników
- Możliwość stałego doskonalenie programu szkoleniowego
- Możliwość uczestnictwa w kursie o dowolnej porze
- Repozytorium szkoleń
- Interaktywne formy prezentacji treścii
- Interaktywna komunikacja audio-wideo
Ostatnie wdrożenia
Platforma e-Learning w Banku Pocztowym
Certyfikacja pracowników za pomocą platformy e-learning, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze elementy wdrożenia w Banku Pocztowym. Współpraca z działem IT zaowocowała Portalem zintegrowanym z wewnętrznymi systemami Banku.
Bazą systemu jest Mirage E-learning / Mirage Knowledge BaseMIRAGE e-Learning w NETII
Platforma e-learning do szkoleń i egzaminów, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze aspekty wdrożenia w Netia S.A. Ścisła współpraca z prowadzącymi projekt po stronie Netii zaowocowała dopasowanym rozwiązaniem do wymogów Korporacji. Platforma umożliwia m. in. wydajne zarządzanie tysiącami dokumentów i sterowanie pracą redakcyjną poprzez zintegrowany workflow.
Bazą systemu jest MIRAGE E-learning / MIRAGE Knowledge BaseWrocław.pl na Platformie MIRAGE
W ramach twórczej współpracy z przedstawicielami Urzędu Miejskiego Wrocławia, w terminie i z sukcesem, w oparciu o elastyczną Platformę MIRAGE został zaprojektowany i wdrożony nowy Portal Miasta Wrocławia (www.wroclaw.pl).
Bazą systemu jest MIRAGE CMS