kontaktfacebooktwitter
banner

BAZA WIEDZY

Baza wiedzy stanowi rejestr problemów zgłaszanych przez klientów firmy bądź jej pracowników oraz zapis procedur ich rozwiązywania. Wykorzystanie mechanizmów oceny dokumentów, FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania), czy też systemu tagowania (dodawania słów kluczowych) pozwala na gromadzenie wiedzy korporacyjnej w jednym, skatalogowanym i ogólnie dostępnym miejscu.

Istotną funkcją bazie wiedzy jest możliwość łączenia ze sobą dokumentów na podstawie relacji. Oznacza to, na przykład że ze strony informującej o produkcie X można przenieść użytkownika do informacji o promocji dla produktu X.

Kolejną przydatną funkcją bazy wiedzy są okólniki. Funkcja ta umożliwia oznaczenie dokumentów opublikowanych w bazie wiedzy, z którymi użytkownik musi się zapoznać, aby kontynuować pracę na platformie Mirage e-learning.

Jest to szczególnie przydatne podczas wprowadzania istotnych zmian w firmie. Obowiązek zapoznania się danym okólnikiem może dotyczyć wszystkich użytkowników systemu, bądź wybranej ich grupy.

Więcej szczegółów dotyczących bazy wiedzy i innych komponentów Mirage e-learning znaleźć można w materiale w postaci PDF – kliknij tutaj.

« poprzednia stronaΛ do góryIT strona główna

Ostatnie wdrożenia

  • Platforma e-Learning w Banku Pocztowym

    Certyfikacja pracowników za pomocą platformy e-learning, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze elementy wdrożenia w Banku Pocztowym. Współpraca z działem IT zaowocowała Portalem zintegrowanym z wewnętrznymi systemami Banku.

    Bazą systemu jest Mirage E-learning / Mirage Knowledge Base
  • MIRAGE e-Learning w NETII

    Platforma e-learning do szkoleń i egzaminów, uporządkowanie wiedzy oraz wspomaganie komunikacji to najważniejsze aspekty wdrożenia w Netia S.A. Ścisła współpraca z prowadzącymi projekt po stronie Netii zaowocowała dopasowanym rozwiązaniem do wymogów Korporacji. Platforma umożliwia m. in. wydajne zarządzanie tysiącami dokumentów i sterowanie pracą redakcyjną poprzez zintegrowany workflow.

    Bazą systemu jest MIRAGE E-learning / MIRAGE Knowledge Base
  • Wrocław.pl na Platformie MIRAGE

    W ramach twórczej współpracy z przedstawicielami Urzędu Miejskiego Wrocławia, w terminie i z sukcesem,  w oparciu o elastyczną Platformę MIRAGE został zaprojektowany i wdrożony nowy Portal Miasta Wrocławia (www.wroclaw.pl).

    Bazą systemu jest MIRAGE CMS