kontaktfacebooktwitter
banner

MIRAGE e-commerce

MIRAGE e-commerce to zintegrowany system zarządzania dużym sklepem internetowym. Narzędzie to jest dedykowane do obsługi portfolio produktów o szerokim i zróżnicowanym asortymencie. Dzięki otwartej architekturze system może być zintegrowany z dowolnym system ERP lub CRM.

Dzięki zaawansowanym mechanizmom wspierania marketingu, intuicyjnemu zarządzaniu przez przeglądarkę internetową, możliwości łatwej integracji różnych działów przedsiębiorstwa i prostemu systemowi edycji strony internetowej MIRAGE e-commerce w przyjazny sposób pomaga obsługiwać nawet najbardziej rozbudowane sklep internetowy.

MIRAGE e-commerce jest systemem, który pozwoli kompleksowo zarządzać internetowym kanałem sprzedaży. Do podstawowych funkcjonalności narzędzia należy serwis internetowy (strona www sklepu) łatwo edytowalny dzięki systemowi CMS, moduł "moje konto" (osobiste konto każdego klienta) oraz zespół aplikacji ułatwiających obsługę sprzedaży, logistyki, marketingu oraz magazynowania asortymentu sklepu, czyli tak zwany backoffice, do którego należą następujące moduły:

  • moduł obsługi transakcji (koszyk, płatności)
  • moduł katalogu produktów (opisy, multimedia)
  • moduł katalogu ofert (oferty produktowi, oferty łączone, oferty systemowe, oferty licytacji, kontekstowe dobieranie ofert, oferowanie substytutów)
  • moduł segmentacji (dzielenie asortymentu na segmenty i zarządzanie nimi)
  • moduł licytacji "traf w cenę"
  • moduł magazyny (zamówienia, dokumentacja księgowa)
  • moduł logistyka (integracja z systemami kurierskimi)
  • moduł wyszukiwarek (system wyszukiwania produktów)
  • moduł klienci (dane klientów, historia zakupów, historia korespondencji)
  • moduł zamówienia (baza zamówień)
  • moduł program lojalnościowy (punkty za aktywność, rabaty i prezenty za punkty)
  • moduł zwroty (obsługa zwrotów)
  • moduł reklamacji (obsługa reklamacji)
  • moduł komentarzy ofert (zarządzanie i moderacja komentarzy)
  • moduł forum (zarządzanie i moderacja)
  • moduł ocen ofert (zarządzanie i moderacja)
  • moduł segmentacji ofert przez klientów (zarządzanie i moderacja)
  • moduł blogi tematyczne (zarządzanie)
  • moduł bannery reklamowe (obsługa kampanii bannerowych)
  • moduł e-marketing (zarządzanie korespondencją seryjną)
  • moduł change request (zarządzanie rozwojem systemu)
  • administracja systemem
  • framework – platforma integracji i zarządzania modułami

Osobną warstwą systemu jest interfejs graficzny serwisu, który można tworzyć i modyfikować w dowolny sposób. Do zarządzania treściami na stronie służy, prosty w obsłudze, system CMS (content managment system). CMS działa w modelu dynamicznym, dzięki czemu niektóre kluczowe dane, takie jak dostępność towaru, wyświetlane są w czasie rzeczywistym.

Bardzo ważnym elementem MIRAGE e-commerce jest panel "moje konto". Każdy zarejestrowany klient sklepu ma swoją wydzieloną strefę, w której otrzymuje personalizowane informacje na temat swoich zakupów (historia, statusy przesyłek, korespondencja, programy lojalnościowe, dedykowane oferty, rabaty). Z poziomu "mojego konta" klient może też reklamować produkty, dokonywać zwrotów i kierować pytania do obsługi.

Więcej szczegółów dotyczących MIRAGE e-commerce znaleźć można w materiale w postaci PDF – kliknij tutaj.

« poprzednia stronaΛ do góryIT strona główna

Ostatnie wdrożenia

  • MIRAGE e-Commerce w Muzeum Chopina

    Zrealizowany przez nas dedykowany System Sprzedaży Biletów w Muzeum Chopina w Warszawie jest integralną częścią nowatorskiej obsługi zwiedzających w jednym z najnowocześniejszych muzeów biograficznych w Europie.

    Bazą systemu jest platforma MIRAGE e-Commerce.
  • Mirage e-Commerce dla operatora sieci ERA

    Na zlecenie i we współpracy z Brand Support wdrożyliśmy sklep internetowy www.sklep.era.pl dla Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o. o. , operatora sieci Era. System wyposażony jest w zestaw funkcjonalności pozwalających na kompleksowe zarządzanie transakcjami, ofertami, magazynami, procesami obsługi reklamacji, zwrotów itp.

    Bazą systemu jest MIRAGE e-Commerce.
  • WKS Śląsk Wrocław sprzedaje na platformie MIRAGE e-Commerce

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wiernych kibiców wrocławski klub sportowy WKS Śląsk Wrocław podjął decyzję o uruchomieniu sklepu internetowego z klubowymi gadżetami. Sklep zbudowany został w oparciu o elastyczną platformę MIRAGE e-Commerce.
    Bazą systemu jest platforma MIRAGE e-Commerce.